شاهینشاهین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

شاهین هدیه خدا

اش تاسیانه

1393/4/4 11:49
1,005 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان ما یه رسمی داریم به اسم اش تاسیانه که برای زن باردار درست میکنند مثلا هر غذایی را دوست داشت توی اون سفره هست.که از خوش شانسی من یه بار مامان پروین درست کرد برام یه بارم خاله پروانه.که هم مامان پروین هم خاله پروانه کلی کادو برای من بابایی و شما گذاشته بودند   بابا بهرام مامان اکرم عمه ندا عمو مصطفی همه بهت کادو دادند و بابا بهرام برات کلی لباس خوشگل از کویت اورده بود.خیلی خیلی از همه تشکر میکنیم.انشالا وقتی بزرگ شدی بتونی این همه خوبی را با خوبی کردنت جبران کنی مامانی.

پسندها (4)

نظرات (2)

مامان آرتین
8 تیر 93 16:18
ممنون دوستم که به وبلاگ پسر من سر زدی خیلی خوشحال شدم
yegane
18 تیر 93 11:42
اش تاسیانه؟ چه رسم جالبی. نوش جان نی نی مون !!!
مامان افسانه بابا پژمان
پاسخ
ایشالا قسمت شما هم بشه خودم برات درست میکنم