شاهینشاهین، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

شاهین هدیه خدا

شاهینم 8 ماهه شد

1393/5/14 11:31
571 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان سلام پسمل مامان شاهینم 8 ماهگیت مبارک.هر چی زمان میگذره شما هم شیطون تر میشی و دوست داری همش کنجکاوی کنی فدای اون شیرین کاریهات بشم.تازگیها هر وقت میزارمت سر جات که بخوابی من که از اتاق میام بیرون میبینم 10 دقیقه بعد از روی هر چی بالشت و پتو رد شدی و اومدی تو راهرو دنبال نور و صدا منم یه دفعه خندم میگیره تا میگم شاهین یه خنده ای برا مامان میکنی کلی هم دست و پا میزنی یعنی بغلم کن منم بغلت میکنم و کلی میبوسمت و گازت میگیرم.از کارای این روزات بخوام بگم نمیتونم تمام شیرین کاریهاتا با اون عشق بگم اما خلاصه ای از اونا را واست مینویسم.عمر مامان بابا که از سر کار میاد کلی باهات بازی میکنه و شما برای تشکر کلی براش میخندی و قهقهه میزنی و کلا خونه با اومدن بابا و صدای خندیدن شما رنگ و بویی دوباره میگیرهخنده.مامانی به خاطر دندونات هر چی دم دستت رسید سه سوت تارو مار میشه و کلا هیچی از دستت در مان نیست ابشاالله زودتر مرواریدای خوشگلت در بیاد و هم شما راحت بشی هم اسباب بازیهات.عاشق تبلیغای تلویزیونی و میخکوب میشی وقتی تبلیغ میبینی.روروءک و دوست نداری و فقط 10 دقیقه تحملش میکنی.وقتی هم از خواب بیدار میشی کلی میخندی و سر حالی.عاشق گشت و گزاری واصلا صدات در نمیاد وقتی بیرونی اما اگه گرسنه شدی و یا خوابت بیاد یا جای شلوغ باشی جیغ های از نوع بنفش میکشی.  گریهموقع خوابتم وقتی چشمات بستست با یه دستت انگشت میخوری با اون یکی دنبال من میگردی ببینی هستم یا نه.متفکر

شاهینم ، عشقم اینو بدون هر جور که باشی مامان و بابا خیلی دوستت دارند و بابا پژمان به خاطر شما خیلی زود از سفرش بر میگرده که شما را ببینه و میگه دیگه دلم برای شاهین خیلی تنگ شده بود و اصلا طاقت دوریشا نداشتم.شما هم خیلی مهربونی و تا بابا را میبینی میچسبی بهش و کلی بوسش میکنی     ماچ   .امروزم خاله پریسا و پرنیان اومدند خونمون و برات کلی خوراکی خوشمزه خارجی اوردندمرسی خاله پریسا .شاهینم کلا خوش خوراکی و تا حالا خیلی اذیتم نکردی از خوراکیهاتم ماست و موز و اب هندوانه و انبه را خیلی دوست داری.مامانم دوباره زود میام و عکساتا میزارم فعلا کلی بوس قلب

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان فرهام
14 مرداد 93 15:00
هشت ماهگیت مبارک خاله ...پسملی ددری تشریف دارن دیگه
مامان افسانه بابا پژمان
پاسخ
مرسی خاله جون پسر گلتا از طرف من ببوس
مامان عاطفه
15 مرداد 93 9:50
سلام عزیزم ما با هم دوست هستیم من فقط آدرسه وبم عوض شده یعنی نشناختی
مامان عاطفه
15 مرداد 93 9:56
ببخشید این آدرسه جدیده
مامان افسانه بابا پژمان
پاسخ
ببخشید عزیزم برات پیغام گزاشتم
پدر و مادر آروین کوچولو
21 مرداد 93 14:35
سلام عزیزم ممنووووووووووون که پیشمون اومدید و نظر زیباتونو برامون به یادگار ثبت کردید با افتخار ما بهتون ملحق شدیم ببخشید که دیر اومدم پیشتون ببوسید پسر 8 ماهه نازو دوست داشتنیتونو
مامان افسانه بابا پژمان
پاسخ
سلام ممنون که به وبلاگ شاهین افتخار دیدن دادید ممنون از این همه لطفتون با افتخار لینکتون کردم
fatima
26 مرداد 93 17:11
سلام دوستم.... خیلی خوشحال میشم از وبلاگ من دیدن کنی. منتظرتم نظر یادت نره[خونسرد]